Marketing Terv Optimalizáció

Dinamikus fejlődés – Marketing Terv Optimalizáció

Kedves Tanácsadó!

A TIENS Marketing tervének megújításával tavaly augusztusban egy új fejlődési időszak vette kezdetét. Az új üzleti terv megalkotásánál két fő szempontot tartott a cég szem előtt: motiváció és teljesítményorientáltság, amely a folyamatos fejlődést biztosítja a Tanácsadók és a cég számára egyaránt. Egy olyan kifizetési rendszer, amely mind a termékforgalmazást, mind az üzletépítést honorálja. A TIENS globális és régiós szinteken is elemezte a Marketing tervet, valamint az elmúlt egy évet és ezek alapján a Marketing terv optimalizálásában látja az effektív fejlődés fenntartását.

Mit jelent ez? Azt, hogy a TIENS kimondottan az európai piacra szabott olyan módosításokat eszközöl, amely a helyi adottságokat figyelembe véve nyújt egy még jövedelmezőbb lehetőséget a Tanácsadók számára. Ezek olyan rugalmas változásokat jelentenek, amelyek az alsóbb szinteken lévőknek és a vezetőknek is pozitív eredményeket hozhatnak.

 

Az a célunk, hogy minden szinten lévő Tanácsadónk pontosan megértse és átlássa a rá vonatkozó, előnyös változásokat a kedvezmények maximalizálása érdekében, ezért július hónapban online webinar-ok és személyes tréningek segítségével kívánjuk megismertetni minden egyes Tanácsadónkkal a frissített Marketing tervet.

Ismerd meg az optimalizáció előnyeit és szárnyalj még magasabbra a TIENS-sel!